تعمیرات موبایل و تبلت در مرکز خدمات ( زرین سرویس )

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

مرکز خدمات ( زرین سرویس ) یک مرجع فوق‌ تخصصی بررسی و کیفیت قطعات موبایل، آموزش تخصصی تعمیرات موبایل ، تبلت و فروش قطعات اصلی موبایل است که با راه‌اندازی دفتر تعمیرات موبایل و تبلت خود و جمع‌آوری تیم تعمیرات در تهران و سرارسر کشور ، سعی دارد سطح کیفی خدمات تعمیر موبایل ، تبلت و تعویض قطعات را بالا برده و خدمات کاملتری به کاربران ساکن تهران و شهرستان‌های ایران ارائه دهد.

مرکز خدمات ( زرن سرویس ) در تهران و سراسر کشور
بهتر بود زودتر مرکز خدمات ( زرین سرویس ) راه اندازی میشد. اما از روز اول راه‌اندازی بخش فروش قطعات موبایل و تبلت ، فلسفه کاری ما بر ارائه کیفیت اصل بنا شده است و حالا که قسمت تعمیر گوشی موبایل و تبلت در تهران و سراسر کشور نیز چندسالیست راه‌اندازی شده است؛ تیم ( زرین سرویس ) همچنان فلسفه کاری خود، یعنی ارائه کیفیت بالا را در دستور کاری خود قرار داده است. هرچند با وجود نقص‌های کمی و کیفی زیادی روبرو بوده‌ایم و در آینده نیز با چالش‌های زیادی دست و پنجه نرم خواهیم کرد. اما حالا می‌توانیم ادعا کنیم که طی این پروسه‌‌ در راه بهترین شدن قدم برداشته‌ایم. سعی و توجه ما در این مجموعه به سه موضوع معطوف بوده است:

۱- تامین قطعات اصلی موبایل و تبلت
۲- تعمیر و تعویض قطعات موبایل در سریع‌ترین زمان ممکن
۳- عیب یابی با تکنسین های مجرب و ابزارهای پیشرفته تعمیر موبایل و تبلت برای شناسایی و رفع مشکلات موبایل و تبلت شما مشتریان گرامی

 

 

با توجه به اینکه علم تعمیرات تلفن همراه هر روز در حال گسترده شدن است و مدام تعمیرکاران را با چالش‌های جدیدی روبرو می‌کند، در این مجموعه سعی ما بر این بوده که از نیروی‌های نسل جوان در کنار نیروهای با تجربه استفاده کنیم. تا سطح کیفی مرکز خدمات ( زرین سرویس ) به تعادل برسد.

چرا تیم مرکز خدمات ( زرین سرویس ) ؟

ما سعی می‌کنیم مشکل دستگاه شما را با بالاترین دقت و به کارگیری تمام نیرو و مهارت خود، در کمترین زمان ممکن پیدا کرده و به شما اعلام کنیم. اما آیا می‌دانستید اولین کسی که گوشی موبایل شما را باز می‌کند، سرنوشت آن گوشی را مشخص می‌کند؟

 

عیب‌یابی:

مهم‌ترین و اولین قدم در تعمیر موبایل و تبلت عیب‌یابی است. در واقع بخش بزرگی از وقت هر تعمیرکاری به عیب‌یابی اختصاص داده می‌شود. ما در تیم مرکز خدمات ( زرین سرویس ) با در دست داشتن ابزارهای پیشرفته و تکنسین های مجرب تعمیرات موبایل و تبلت و تجربه چندین ساله، این فرآیند را تسریع کرده‌ایم.

 

 

سرعت عمل:

همانطور که اشاره کردیم اولین قدم برای تعمیر موبایل شما پیدا کردن مشکل گوشی است. در ادامه به دلیل تجربه‌ای که تعمیرکاران ما طی سال‌ها آن را کسب کرده‌اند سرعت عمل بالایی در تعویض و تعمیر قطعات دارند. به طوری که تعویض قطعاتی مثل: مادربرد، تاچ‌ال‌سی‌دی، باتری، اسپیکر و… در کمتر از چند ساعت انجام می‌شود.

 

 

تجربه و مهارت:

کسب تجربه فقط زمانی ممکن است که ما بتوانیم به خوبی در موقعیت مناسبی قرار بگیریم و با استفاده از مهارت خود چالش‌های جدید را پشت سر بگذاریم. تیم مرکز خدمات ( زرین سرویس ) با سابقه و کسب مدرک تحصیلاتی، و با توجه به اینکه در دفتر خدمات ( زرین سرویس ) ما انواع و اقسام گوشی‌های هوشمند را تعمیر می‌کنیم از تجربه بالایی برخوردار هستند. که این موضوع می‌تواند هم فرآیند تعمیرات را تسریع بخشد هم از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.

 

 

سطح کیفیت:

در این زمینه سعی ما همواره بر این بوده که هم قطعات مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار باشند؛ هم سطح کیفی خدمات را گسترش دهیم. مثل استفاده از پیک موتوری یا سرعت در انجام تعمیرات که یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمینه کاری ماست.

 

 

 

خدمات تعمیر موبایل و تبلت شما در مرکز خدمات ( زرین سرویس ):

( زرین سرویس ) در این زمینه با عیب‌یابی شروع می‌شود و سپس با اعلام هزینه تعمیرات موبایل و اعلام مشکل گوشی ادامه پیدا می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به مرکز خدمات ( زرین سریس ) شاهد این فرآیند باشید. همچنین اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید با مراجعه به صفحه نمایندگان ، نمایندگی شهر خود را بیابید و حضوری تشریف ببرین.

 

خدمات ما شامل :

۱. تعمیر تخصصی برد گوشی‌های اپل
۲. تعمیر دکمه‌های موبایل
۳. بررسی بردهای آب خورده
۴. برطرف کردن مشکلات گوشی‌های خاموش
۵. برطرف کردن مشکلات گوشی‌های ضربه خورده
۶. حل مشکل صدا
۷. حل مشکل عدم شارژ
۸. حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش
۹. حل مشکل عدم ویبره
۱۰. حل مشکل عدم آنتن دهی
۱۱. حل مشکل داغ شدن گوشی

 

تعویض قطعات موبایل و تبلت :

شکستن تاچ و ال‌سی‌دی، خرابی باتری، قطعی صدای اسپیکر گوشی و… جزء خرابی‌های قطعات موبایل بوده و با تعویض قطعه مورد نظر مشکل دستگاه شما حل خواهد شد.

بدلیل حساس بودن دستگاه های هوشمند زمان تقریبی تعویض قطعات موبایل و تبلت در مرکز خدمات ( زرین سرویس )  بین ۱۰ دقیقه الی ۲ ساعت میباشد.

 

تعویض قطعات موبایل در مرکز خدمات ( زرن سرویس ):

تعویض قطعات موبایل و تبلت در دفتر مرکز خدمات ( زرین سروس ) در تهران و سراسر کشور ، تحت نظارت دفتری مرکزی مرکز خدمات ( زرین سرویس )

بهترین تعویض کار قطعات کسی است که قطعه را خودش از شرکت سازنده با کیفیت OEM تامین کرده و بعد از تعویض قطعه معیوب، دستگاه را مثل روز اول به شما تحویل دهد. قطعات OEM بعد از نصب بر روی دستگاه، گوشی شما را به حالت اولیه باز می‌گرداند.

( برای اطلاعات بیشتر به مقاله قطعات OEM چیست؟ مراجعه کنید)

۱. تعویض تاچ و ال سی دی اورجینال
۲. تعویض باتری اورجینال
۳. تعویض درب پشت موبایل
۴. تعویض قاب و شاسی موبایل
۵. تعویض فلت های داخلی موبایل
۶. تعویض شیشه لنز دوربین موبایل
۷. تعویض دوربین آیفون

فرایند تعمیر و تعویض قطعات موبایل در مرکز خدمات ( زرین سرویس ):
فرایند تعویض و تعمیر قطعات موبایل و تبلت یک پروسه پیچیده و حساس است. بسیاری از مراجعه کنندگان سعی دارند این پروسه با عجله انجام شود که این موضوع باعث می‌شود گوشی شما آسیب بیشتری ببیند. پس مهم‌ترین نکته در این مرحله تحمل و حوصله کافی از جانب شما و تحت فشار قرار ندادن تعمیرکاران است. تا تکنسین های ما بتوانند با دقت بیشتری مشکل شما را حل کنند.

۱. مراجعه حضوری به مرکز خدمات ( زرین سرویس ) یا ارسال دستگاه با پیک و پست پیشتاز
۲. عیب یابی و اعلام خرابی و هزینه
۳. تعمیر یا تعویض قطعه معیوب
۴. تست و اطمینان از سالم بودن دستگاه
۵. ارسال دستگاه به آدرس مورد نظر شما

توجه :
لوازم الکترونیکی بعد از تعمیر نیاز به تست دارند. مرکز خدمات ( زرین سرویس ) بیشتر وقت خود را صرف حل مشکل گوشی شما می‌کند. پس لطفا بعد از تحویل دستگاه، آنرا بصورت کامل تست کرده و از سلامت دستگاه آگاه شوید. برای اطمینان بیشتر ما ۳۰ روز گارانتی برای تمامی تعمیرات به شما می‌دهیم. همچنین برای تعویض قطعه، گارانتی مشخص شده برای قطعه مورد نظر برای شما لحاظ می‌شود.

توجه :

مرکز خدمات ( زرین سرویس ) در قبال موبایل و تبلت های رفرش، قبلا تعمیر شده، آب خورده و ضربه خورده هیچگونه مسولیتی ندارد.

 

به دلیل عدم زمان کافی جهت باز کردن و تست کامل گوشی در زمان تحویل، تعمیرگاه تنها معایب اظهار شده از طرف مشتری را ثبت و برطرف می‌کند و در قبال بقیه معایب هیچگونه مسولیتی ندارد.

مرکز خدمات ( زرین سرویس ) در قبال پاک شدن اطلاعات و محتویات داخل موبایل و تبلت هیچگونه مسولیتی ندارد ، لطفا قبل از مراجعه حوری و یا ارسال موبایل و تبلت خود از اطلاعات شخصی خود تسخه پشتیبان ( بکاپ ) تهیه نمایید.

مرکز خدمات ( زرین سرویس ) در قبال معایب ظاهری و خط و خش موبایل و تبلت هیچ‌ونه مسولیتی ندارد.

جدا کردن برچسب شفاف و مهر از روی تاچ ال‌ سی‌ دی و باتری و یا مخدوش کردن برچسب‌های گارانتی (هر چند جزئی) به معنای ابطال گارانتی تست است.

( تست موبایل و تبلت فقط در محل تعمیرگاه امکان پذیر است. پس از دریافت تلفن همراه خود و امضا رسید که نشان از رضایت شما از کیفیت کالا و تعمیر آن است تعمیرگاه هیچگونه مسولیتی نسبت به هرگونه مشکلی ندارد.)

تعمیر موبایل | مشاوره تعمیرات موبایل و تبلت در مرکز خدمات ( زرین سرویس )

کاربران ساکن شهرستان چگونه از خدمات تعمیر موبایل در مرکز خدمات ( زرین سرویس ) استفاده می‌کنند؟
کاربران ساکن شهرستان می‌توانند، بعد از تماس با ما دستگاه خود را به نزدیکترین نمایندگی مرکز خدمات ( زرین سرویس ) برده و موبایل و تبلت خود را تعمیر نمایند.

آدرس دفتر مرکز خدمات ( زرین سرویس ) در تهران:
تهران – جمهوری – بازار کامپیوتر رضا – طبقه ۳ – واحد ۳۰۱

مشاوره تعمیرات موبایل و تبلت :

۰۹۳۰۱۹۱۹۴۴۰

و آدرس نمایندگان مرکز خدمات زرین سرویس در لینک زیر با تفکیک استان و شهر

نمایندگان ( زرین سرویس )

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *