کلیه خدمات فنی و قطعاتی که خارج از شرایط گارانتی ارائه می‌شوند ، تا 6 ماه پس از صدور فاکتور شامل ضمانت هستند .

زرین همراه موظف به پشتیبانی و تأمین قطعات ، تا 10 سال پس از تاریخ فروش است .

هنگام دریافت دستگاه برای ارائه‌ی هر نوع خدمات ، چه دستگاه گارانتی باشد و یا نباشد ، صدور رسید پذیرش الزامی است .

کلیه مراکز موظف هستند تا پیش از شروع عملیات تعمیر ، حدود هزینه را به مراجعه‌کننده اعلام نمایند .

تبصره : در صورتیکه هنگام تعمیرات ، عیب جدیدی مشاهده شود که در هزینه ­ها تاثیر داشته باشد ، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری ، باید به مشتری اعلام شود .

شرکت وظیفه دارد تا طی حداکثر 3 روز کاری مبادرت به تعیین تکلیف و پاسخ‌دهی اولیه نماید .

چنانچه تأمین قطعات مورد نیاز بیش از 10 روز به طول بیانجامد، در صورت درخواست مشتری ، شرکت باید یک دستگاه به صورت امانی به ایشان ارائه کند .

اگر در دوره‌ی 18 ماهه‌ی گارانتی ، در دستگاهی ایرادی پیدا شود که کارشناسان فنی تضمین کنند قابل تعمیر نیست ، در صورتی که دستگاه شامل موارد ابطال گارانتی نباشد ، شرکت موظف است که دستگاه پذیرش‌شده را با دستگاهی نو از همان مدل تعویض کند .

در صورتی که مدل دستگاه پذیرش‌شده موجود نباشد، مشتری می‌تواند با پرداخت مابه‌التفاوت دستگاهی با مدل بالاتر اخذ نماید .

اگر طی دوره‌ی 18 ماهه‌ی گارانتی، نقص دستگاهی دو مرتبه تعمیر گردد و باز هم در مراجعه‌ی سوم آن نقص برطرف نشده باشد ، شرکت متعهد است که دستگاه را با دستگاهی نو و همسان تعویض نماید .

چنانچه دستگاه همسان موجود نباشد ، مشتری می‌تواند با پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت دستگاهی با مدل بالاتر دریافت کند و یا درخواست نماید که پس از کارشناسی قیمت و دریافت فاکتور رسمی ، وجه پرداخت شده‌ ، عودت گردد .

اگر هنگام تعویض یک دستگاه ، لوازم جانبی دستگاه ، مفقود شده باشد یا در اثر استفاده‌ی نامناسب نقصی در آن دیده شود ، امکان تعویض با لوازم جانبی دستگاه جدید وجود ندارد .

پس از گذشت 15 روز ، به ازای هر هفته تأخیر در عودت دستگاه ، یک ماه به دوره‌ی گارانتی افزوده می‌شود .

چنانچه هر کدام از دستگاه‌های زرین همراه از سوی شرکت برندها فراخوانده شوند ، شرکت متعهد است که طی فراخوانی در سایت و روزنامه‌های کثیرالانتشار مراتب آن را اعلام نماید .

در صورت تعلیق فعالیت شرکت ، این مدت به دوره‌ی گارانتی دستگاه‌های پذیرش شده افزوده می‌شود .

در صورتی که حین عملیات تعمیر ، خسارتی به دستگاه وارد شود ، شرکت موظف است رضایت مراجعه‌کننده را جلب و خسارت او را جبران نماید .

کلیه شعب و نمایندگی­ های شرکت زرین همراه ملزم به رعایت موارد فوق هستند .

شرایط گارانتی هر دستگاه ، پس از پذیرش ، باید توسط کارشناسان فنی شرکت بررسی شده و تأیید گردد . پذیرش دستگاه به منزله‌ی تأیید گارانتی آن نیست .

چنانچه از تاریخ فعالسازی دستگاه پذیرش‌شده بیش از 7 روز نگذشته باشد، مراجعه‌کننده می‌تواند به دفاتر زرین همراه مراجعه کرده و از پذیرش کننده درخواست کند تا برایش درخواست تعویض ثبت شود ، در صورت تأیید کارشناسان فنی ، تعویض دستگاه صورت می‌پذیرد .

چنانچه تعمیر دستگاه پذیرش‌شده‌ی تحت گارانتی‌ ، به واسطه‌ی عدم امکان تأمین قطعات ، بیش از 30 روز به طول بیانجامد ، شرکت موظف است تا برای تأمین دستگاه جایگزین برای مراجعه‌کننده اقداماتی صورت دهد؛ این مدت برای دستگاه‌هایی که تحت گارانتی نیستند به 60 روز افزایش پیدا می‌یابد . این امر برای دستگاه‌های تحت گارانتی ، به صورت رایگان انجام می‌گردد و برای دستگاه‌هایی که فاقد گارانتی هستند ، هزینه‌ی تعمیرات و استهلاک کاسته شده و باقی وجه ، به انتخاب مراجعه‌کننده یا عودت داده شده و یا برای تعویض با دستگاهی جدید استفاده می‌گردد .

هر نوع لوازم جانبی که هنگام خرید در جعبه‌ی دستگاه موجود نیست ، مثل محافظ صفحه نمایش ( گلس ) ، قاب محافظ دستگاه و… در حیطه‌ی مسئولیت شرکت زرین همراه نیست .

بهتر است مراجعه‌کننده پیش از تحویل دستگاه خود به شرکت ، یک نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات آن تهیه کند ، زیرا اطلاعات شخصی داخل دستگاه ممکن است هنگام تعمیر و رفع نقص ، بر حسب نیاز پاک شود .

مسئولیت حفظ این اطلاعات برعهده‌ی مراجعه‌کننده بوده و زرین همراه مسئولیتی در برابر آن ندارد .

لوازم جانبی مانند شارژر ، کابل شارژر ، هندزفری و… مطابق آیین‌نامه‌ی شرکت برندها ، در صورتی که آسیب فیزیکی ندیده باشند ، از تاریخ فعال شدن دستگاه به مدت 6 ماه ضمانت تعویض دارند .

شرکت زرین همراه نمی‌تواند در مشکلاتی که از بسته‌بندی نامناسب ناشی می‌شوند و آسیب‌‌هایی که هنگام حمل و نقل اتفاق می‌افتد ، مسئولیتی بپذیرد . بهتر است مراجعه‌کننده هنگام پست کردن ، در صورتی که نتواند جعبه‌ی دستگاه را ارسال کند ، جعبه‌ی مخصوص پست را دریافت کرده و پس از ایمن‌سازی آن را ارسال نماید .

کلیه هزینه‌های ارسال مرسولات دستگاه‌های پذیرش شده ، برعهده‌ی شرکت زرین همراه می‌باشد .

زرین همراه با شرکت‌های پست جمهوری اسلامی ایران ، تیپاکس و DTS قرارداد همکاری دارد و اگر مشتری تمایل دارد تا دستگاه خود را به طریق دیگر ارسال کند ، بهتر است پیش از ارسال از مرکز تماس زرین همراه اطلاعات لازم را دریافت کند تا هزینه‌ای متوجه او نگردد .

هیچ کدام از نمایندگی‌های زرین همراه حق دریافت مبلغی بیش از آنچه در فاکتور قید شده را ندارد .